xoves, 26 de marzo de 2020

QUÉ BONITO ES QUERER...

Ola amiguiños e amiguiñas? Que tal vos vai?? A min ben, aquí pola miña casa, entretido pensando actividades para vós e levándoas a cabo.

Hoxe é un xoves poético. Son consciente de que vos debía presentar un poema pero, ás veces, os/as cantautores/as crean cancións que rozan a poesía; a min a titulada “Qué bonito es querer” de Manuel Carrasco, paréceme unha delas. Ademais, nestes momentos tan difíciles esta canción recórdanos o valor que ten a amizade e o amor.

Deixámosvos unha ligazón para que poidades escoitala: https://www.youtube.com/watch?v=jqDEKHwpOJ0 Alguén se anima a bailala? Veña, que o movemento é bo para o corpo.

Tamén podedes ler a letra da canción como se se tratase dun poema. Lembraredes que isto xa o fixemos máis veces na escola. Velaquí tedes a letra:


QUÉ BONITO ES QUERER...


Tiene un cañón de alegría disparando en los ojos
Y todo aquel que la mire se llena de amor
Es el ángel de la guarda para los demonios
Le juro que no le exagero, todo es corazón.

Tiene la vida más vida si la tienes cerca
Es el paraguas, no te baila el agua sin más
Tiene la risa que alivia todos los problemas
Es esa palabra que escucha cada suspirar.

Es una vela encendida porque si hay un día en la oscuridad
Vierte un ratito en la herida, por eso es mi amiga para bien y mal.

Qué bonito es saber qué siempre estás ahí
Quiero que sepas que voy a cuidar de ti
Qué bonito es querer y poder confiar
Afortunado yo por tener tu amistad.

Es la orillita del agua vencida que rompe
Cuando se pone valiente no sabe frenar
No tiene miedo a la gente, lucha en el desorden
Que la justicia gana ya por la libertad.

Es una vela encendida porque si hay un día en la oscuridad
Vierte un ratito en la herida, por eso es mi amiga para bien y mal.

Qué bonito es saber qué siempre estás ahí
Quiero que sepas que voy a cuidar de ti
Qué bonito es querer y poder confiar
Afortunado yo por tener tu amistad.

Ella no supo qué hacer cuando la derrotaron
Ella aprendió de las lágrimas, harta de llorar
Por ello tiene ese brillo y el grito de un faro
Es el paso pal caminito perdido encontrar.

Qué bonito es saber qué siempre estás ahí
Quiero que sepas que voy a cuidar de ti
Qué bonito es querer y poder confiar
Afortunado yo por tener tu amistad.

Qué bonito es saber qué siempre estás ahí
Quiero que sepas que voy a cuidar de ti
Qué bonito es querer y poder confiar
Afortunado yo por tener tu amistad.

Qué bonito es saber qué siempre estás ahí
Quiero que sepas que voy a cuidar de ti
Qué bonito es querer y poder confiar

Afortunado yo por tener tu amistad.



Agora podedes traducila ao galego, veredes que ben queda!!!

No videoclip vese que o neno e  a nena se comunican por un teléfono moi curioso, seguro os vosos papás e mamás tiveron un igualiño algunha vez, queredes intentar facer un? É moi sinxelo, mirade!!


NECESITADES: dous vasos de plástico (poden ser de iogur) e un cordón longo.

PASOS:
1. Fai un burato no fondo dos dous vasos de plástico cun lapis afiado ou algo punzante.

2. Corta un cordón moi longo e pasa un extremo polo burato dun dos vasos. Fai un nó no cordón dentro do vaso.

3. Fai o mesmo co extremo oposto do cordón e o outro vaso. Dalle un dos vasos a un amigo/a ou alguén da familia e dille que o poña na orella. Sal do cuarto co outro vaso e fala dentro del. Que pasará?


Un  pequeno truco: para unha mellor comunicación tensa o cordón sen que toque nada.
Imaxe extraída de internet.
Un bico,
Fidalgo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario